zondag 19 februari 2012

Ikke trug

Hey, ik ben trug, het heeft ff geduurt, en ik had me nogthans voor genomen om meer te bloggen
-foei ikke :-P- maar het was er gewoon nog niet van gekomen.
Ik heb ondertussen wel al weer wat nieuwe dingetjes bij gemaakt. Ik zal zo rap mogelijk de foto's hier opzetten.
Ik heb ook weer een paar pogingen gedaan om te leren breien, en het opzetten lukt zonder problemen, en de eerste rij ook, maar daar achter gaat het compleet de mist in. Het probleem is dat ik er gewoon teveel bij nadenk, als ik begin te denken, moet de draad langs voor of langs achter, dan is het gewoon omzeep. Dus vele frustrerende pogingen later, ligt het onafgewerkte breiwerk met 5 of 6 rijen weer langs de kant te wachten tot ik nog eens een poging wil wagen. Op naar het volgende project dan maar!
En dat is dan haken, ik had gisteren iets leuk gevonden om te haken, namelijk deze sleutelhanger nu ik ben niet zo goed in het strikt opvolgen van handleidingen, dus ziet het er bij mij een beetje anders uit (foto's volgen nog). Maar ik vind het wel heel duidelijk uitgelegd.

Ik ben altijd opzoek naar nieuwe naai - of haakideetjes, en vandaag heb ik weer een paar nieuwe leuk naai ideetjes gevonden, maar ook veel dames die in een naaiclubje zitten. En dat leek me ook wel leuk, helaas zijn geen van mijn vriendinnen geïnteresseerd om het te leren of gewoon te doen. Dus zal ik opzoek moeten naar mensen die het wel leuk vinden, liefst in omgeving Oudenaarde, of ni ver vanaf
:-P
Het lijkt me gewoon leuk om samen ideetjes uit te wisselen, of ervaringen, technieken, patronen enz... Samen projecten te doen. Hoop dat ik toch minstens 1 of 2 mensen vind, mss ergens eens een zoekertje zetten. Het is zeker niet de bedoeling om groot te gaan, het moet gewoon thuis te doen zijn. Maar het is ook leuk om iets te hebben om naar uit te kijken zo 1 keer in de maand, want momenteel zijn mijn momenten onder de mensen maar heel beperkt tot Sam naar school brengen en eens naar de winkel gaan. En daar wil ik graag terug verandering in brengen. Dus als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn, laat het me gerust weten!!

Vele lieve groetjes
Fannytje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten