maandag 12 maart 2012

Lavender Bunny

Ik heb gisteren geprofiteerd van het mooie weer en me lekker buiten gezet in het zonnetje met mijn haakwerk. Ik had paar dagen geleden een mooi patroontje gevonden van een konijntje, de Lavender Bunny, het is een heel makkelijk patroon en het is snel af. Het staat wel in het engels, ik heb het patroontje voor mezelf vertaald, vond dat makkelijker, maar deze kan ik hier natuurlijk niet zomaar gaan opzetten. Ik ga er zeker nog meer maken in verschillende kleuren, ik vind hem zeer geschikt als kraamkado. Ik vind hem echt heel geslaagd!!





Vind het alleen jammer dat ik geen duidelijke foto kan trekken van zijn gezichtje, als ik mijn flits afzet dan word alles wazig :-S  zal het straks nog wel eens proberen. Ik vind hem echt heel erg geslaagd :-D (ik weet het ik val in herhaling, maar dat komt omdat ik zo trots ben :-D ) 

Vele lieve groetjes
Fannytje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten