zondag 30 september 2012

Naaiwerkjes die ik tijdens mijn "blog" afwezigheid heb gemaakt

Dag lieve bloggers,

Ik had eergisteren gezegd dat ik foto's op mijn blogje zou zetten van wat ik allemaal al had gemaakt, dat is toen helaas niet gelukt. Maar nu wel. Jammer genoeg heb ik van een paar naai- en haakwerkjes geen foto getrokken. Dingen die ik kado heb gedaan, zoals het Hallo Kitty popje (gehaakt) en een zonnehoedje dat ik voor mijn nichtje gemaakt had. Maar van de meeste naaiwerkjes heb ik wel al foto's getrokken. Hier zijn ze:

Een cover voor over mijn Babybjorn draagzak


Een slaapzak, die ik gemaakt heb op een workshop in Pand Diependaele die moet de volgende workshop (dinsdag 2/10) worden afgewerkt, want we hadden niet genoeg tijd meer voor hem af te krijgen.

De volgende dag, kon ik mij niet houden en heb er nog eentje gemaakt, ik heb de smaak helemaal te pakken :-D

Dit is een soort van sporttas, alleen wel groter uitgevallen dan de bedoeling was. Nu moet ik wel eerlijk zijn, het komt heel goed van pas als ik met de kindjes weg ga, alles past er tegelijk in. Want zo met 3 kinderen op stap, vooral met 2 in de pampers moet je nog veel mee sleuren!! Het heeft 2 zakken vooraan.

1 langs elke kant van de zijkant

Eens 2 en 3 zakken (linkerkant op de foto) en een grote ritszak aan de andere kant

Dan natuurlijk nog het winterjasje voor sofie die je in deze blog kon lezen.

En dan nog deze hand, die eigenlijk beetje in opdracht is gemaakt, een vriendin van mij had zelf een kleedje gemaakt en ze vond het wel leuk om een bijpassende handtas te hebben, dus bij deze.
Het is het zelfde model als deze handtas.

Hier zijn foto's van het kleedje die ze gemaakt heeft. Is het niet mooi?
(De foto's van handtas en kleedje zijn getrokken door Anbo Photography)
 
 
Er zijn nog dingen die ik gemaakt heb, maar waar ik nog geen foto's van heb. Maar ik zorg er zeker zo rap mogelijk voor ;-)
 
Vele lieve groetjes
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten