dinsdag 18 september 2012

Terug van weg geweest

Hallo lieve bloggers,

het is al een tijdje geleden dat ik nog eens van me heb laten horen, maar ik had het nogal druk.
Ik liep op het einde van mijn 3de (!) zwangerschap. Jaja, je leest het goed, ik was nog eens voor de 3de keer zwanger, ja het was kort na Quinten dat ik zwanger ben geworden. Niet volgens plan, maar alles gebeurd voor een rede. En deze keer was ik gezegend met een lieve dochter, die we Sofie genoemd hebben. Het is een hele lieve meid die perfect in ons gezinnetje past. Ze woog 4,32kg en was 51cm, een ferme meid idd, en dan moet je weten dat ze 2 weken te vroeg is gekomen.
Sam is heel fier op zijn kleine zusje, en Quinten, tja, die is nog beetje te klein om echt te snappen wat er aan de hand is. Maar opzich reageert die best goed op zijn zusje, hij is niet jaloers als ik met haar bezig ben.
Een gezin met 3 kindjes is druk, de aanpassing is wel gemakkelijker van 2 naar 3, maar het is wel veel drukker geworden. De dagen worden terug onderverdeeld in blokken van 2u tot 4u, waar je tussen de voedingen door niet zo veel kan doen omdat je nog moe bent van de gebroken avonden, en je vooral veel (of toch zoveel mogelijk probeert) rust. Nu is ons Sofie is nu 10weken, en gelukkig is het aan het beteren. De moeheid is bijna volledig verdwenen, vooral omdat ze nu 's nachts door slaapt.
Dit is nu ons sofietje:

Hier is ze al een maandje oud.

Het leven heeft soms rare wendingen, maar deze zijn meer dan welkom. Wanneer het 4de komt? Vraag dat nog eens binnen 10jaar ofzo, mss dat we dan kunnen antwoorden ;-) Maar voor voorlopig hebben we meer dan genoeg aan ons 3 schatjes!
 
Binnenkort zal ik nog een kleine update doen van wat ik ondertussen zoal gemaakt heb. Maar das weer voor een andere keer!
 
Vele lieve groetjes
Fannytje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten