zondag 11 november 2012

I have a dream

Dag lieve bloggers,

Om de beroemde woorden van Martin Luther King Jr uit zijn 17 minuten lange speech (althans volgens Wikipedia duurde het toch zo lang) te quoten: 'I have a dream" maar bij mij is het niet dezelfde als bij hem. Of om beter te zeggen heeft hier nu niks mee te maken.
Bij mij is het namelijk de droom om ooit een eigen webwinkel te hebben om mijn zelf gemaakte spulletjes te kunnen verkopen. De eerste stappen zijn al gezet, er is al een naam en een domeinnaam geregistreerd.
Dinsdag ga ik naar een infosessie van Unizo hier in Oudenaarde. En daar ga ik vragen hoe het nu juist zit voor mij. Hopelijk is het mogelijk om er aan te beginnen.

Om het niet te verwarrend te maken, ga ik de naam van mijn blog ook veranderen. Maarrrrrr, nu nog niet.
Voor de grote onthulling moeten jullie nog een beetje wachten. De grote onthulling zal zijn op... (beeld je nu tromgeroffel in)...

1 december 2012

Een nieuwe maand, een nieuw begin...
Dat zal ook zomaar niet gebeuren, om het te vieren zal ik nog iets bedenken. Dat laat ik jullie dan nog zeker weten voor het zover is :-D
Hou zeker de blog in het oog ;-)

Vele lieve groetjes
Fannytje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten