dinsdag 11 december 2012

Nieuwe outfit voor Sofie

Dag lieve bloggers,

Vrijdag avond heb ik me eens geamuseerd. Ik heb jullie al eerder foto's laten zien van de hoodie van Heidi&Finn, wel ik wou graag een broekje die bij dat truitje paste en als ik dan toch bezig was, wou ik er een t-shirtje ook bij. Ik vond geen patroon naar mijn zin en wou aan een simpele t-shirt en broekje geen geld uithangen (voor het patroon wel te verstaan) dus heb ik zelf maar een patroon overgetekend van een bestaand t-shirtje en broekje die haar goed paste. Ik had er wel wat schrik voor maar gelukkig is er nog zo iets als Pinterest om de nodige tips te vinden.
Eens het patroontje getekend was heb ik er echt niet lang over gedaan om alles te naaien.
Dit is het resultaat:

Heb het broekje gevoerd met dezelfde stof als de Hoodie, das lekker warm nu. En het was heel makkelijk, ik heb gewoon het zelfde broekje gemaakt als de buitenkant, en dan gewoon in elkaar gezet.
Belangrijk!: Niet vergeten als je een broek voert, je dat op de zelfde manier moet doen zoals je de mouwen van een gevoerde jas zou aan elkaar naaien. 


En het t-shirtje heb ik in de zelfde binnenstof gemaakt. Indien er interesse is naar het patroontje, laat het gerust weten, dan zet ik de patroontjes er wel op ;-)

Sofie met de kleertjes aan

Sofie met het truitje aan, Ze lag juist zo mooi te slapen en ik wou haar niet wakker maken om haar kapje goed te leggen. Maar zo hebben jullie ongeveer een idee hoe ze er uit ziet met de trui aan :-D 


Vele lieve groetjes
Fannytje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten