zaterdag 1 december 2012

Vandaag is de grote dag!!

Dag lieve bloggers,

Een aantal van jullie zal wel in spanning zitten wachten op de uitslag van de give-away, maar deze zal nog even moeten wachten. Want, vandaag is ook de dag dat de nieuwe naam van de blog (en in de toekomst ook van mijn webwinkel) bekend wordt gemaakt. Ik heb het hierboven nog niet aangepast, anders is het niet spannend meer he ;-)
Ik had eigenlijk gehoopt om het heel leuk te kunnen inkleden, maar mijn inspiratie laat me even in de steek. Wat heel jammer is, en had het een gewoon berichtje geweest, had ik altijd kunnen zeggen; "oh ik wacht wel tot morgen, dan komt het wel." Helaas gaat dat nu niet, want ik had gezegd op 1 december wordt die nieuwe naam bekend gemaakt, dus dat moet dan ook gebeuren. Dus hoop ik dat de inspiratie mij gaandeweg tegemoet komt tijdens het schrijven. Of misschien moet ik eens een andere muze zoeken ;-) of mijn huidige muze eens goed wakker schudden :-P
Mah, genoeg gezeverd nu, we gaan verder met de orde van de dag, allereerst de bekendmaking van de naam en dan de uitslag van de give-away (ikke weet al wie het is hihi)
De nieuwe naam van de blog en toekomstige webwinkel, hoe ik daar op gekomen ben, zoals veel dingen, gewoon, ik werd op een morgen wakker en die naam was het gewoon. Wie zegt dat een nachtje slapen wonderen doet, heeft groot gelijk.
Een kleine hint:

Is het geen prachtig diertje (ik weet het eigenlijk is het een insect, 
maar dat klinkt een beetje raar he)

Natuurlijk is die nieuwe naam niet zomaar blauwe vlinder, da zou raar klinken :-P
Nee nee, de nieuwe naam is; (tromgeroffel)

Dit gaat ook het nieuwe banner van de blog worden
Deze banner is ontworpen door Antoine Bomon

Dus vanaf morgen zal je als je op de blog komt of op de facebook pagina dan zal je deze bovenaan vinden. 

Nu de nieuwe naam bekend is gaan we over tot het tweede punt op de agenda.
De winnaar van de give away, aangezien ik het eerlijk wou houden, en jullie zowel hier als op de facebook pagina kon reageren, moest ik iets bedenken om het eerlijk te houden. Dus, ik heb al jullie namen opgeschreven in de volgorde dat jullie gereageerd hebben en jullie dan ook zodanig genummerd. 

(klikken op de afbeelding voor groter te zien)
Dan heb ik de eerste en de laatste nummer in gegeven in de random number generator, en die heeft dan een nummer die tussen de 1 en de 7 ligt gegeven. En deze is geworden:

(klikken op de afbeelding voor groter te zien)

Nummer 5 en dat is: Katia, gefeliciteerd katia!! Ik hoop dat je er blij mee bent.
Voor de anderen, heel erg bedankt om mee te doen!! Ik zal zeker nog eens een give away doen, dan kunnen jullie weer jullie kans wagen. 
Voor de gene die geïnteresseerd zijn de uilenkussens verkoop ik binnenkort via tweedehands in de kleuren rood, paars, groen, geel.

Vele lieve groetjes
Fannytje






1 opmerking:

  1. Of ik er blij mee ben? Zeker weten! Dit wordt mijn favoriete kussentje in huis!
    Gefeliciteerd met de nieuwe naam. Die klinkt niet alleen goed, de bijpassende banner is zeer geslaagd!
    Alvast een eerste stap dichter bij je webshop hé. Goed zo, keep up the great work.

    BeantwoordenVerwijderen